AdWords

Η υπηρεσία AdWords της Google είναι ένα έξυπνο «μέσο» για να προσεγγίσετε νέους πελάτες και να αναπτύξετε την επιχείρησή σας. Η σημαντική διαφορά με άλλους τρόπους διαφήμισης είναι πως η διαφήμιση AdWords είναι στοχευμένη.

Στοχευμένη σημαίνει πως η διαφήμισή μας εμφανίζεται μόνο όταν κάποιος χρήστης ψάχνει με λέξεις-κλειδιά που έχουμε επιλέξει. Επίσης, η χρέωση προκύπτει μόνο όταν κλικάρει ο χρήστης στην διαφήμισή μας και όχι όταν απλώς εμφανιστεί στα αποτελέσματά του.

Πώς λειτουργεί η διαφήμιση AdWords;
Με 3 βήματα:
1) Ορίζουμε στο AdWords τις λέξεις ή φράσεις, γνωστές και ως λέξεις-κλειδιά που θέλετε να διαφημίζεστε.
2) Οριζουμε το το κόστος (CPC) που θέλετε να δαπανάτε για κλικ στη διαφήμιση και για κάθε λέξη-κλειδί.
3) Δημιουργούμε τις αντίστοιχες διαφημίσεις με κείμενο.
Όσο πιο μεγάλο είναι το CPC σας, τόσο περισσότερες πιθανότητες έχετε να εμφανιστείτε πρώτοι στα αποτελέσματα.

To AdWords θυμίζει τον τρόπο που λειτουργεί ένα Χρηματιστήριο και στο Χρηματιστήριο κερδίζουν λίγοι, αρκεί να έχουν τη σωστή ενημέρωση, την εμπειρία και το σωστό timing.

Τι είναι τα keywords;
Keywords, είναι οι λέξεις που περιγράφουν το προϊόν ή την υπηρεσία σας.
Στην Artmaker επιλέγουμε προσεκτικά τα keywords και προτιμούμε οι λέξεις να μην είναι γενικές αλλά σχετικές με το προϊόν ή την υπηρεσία σας, έτσι ώστε οι διαφημίσεις να είναι πιο στοχευμένες με σκοπό να προσεγγίζουμε ανθρώπους που πραγματικά ενδιαφέρονται να αγοράσουν αυτό που προσφέρετε. Με αυτόν τον τρόπο πετυχαίνουμε ένα καλό CTR και Conversion Rate.

Τι είναι το impressions;
Impressions είναι η εμφάνιση της διαφήμισής σας κάθε φορά που ένας χρήστης θα αναζητήσει ένα keyword ή αλλιώς μια λέξη κλειδί που εσείς έχετε ορίσει.

Τι είναι το CPC;
CPC ή κόστος ανά κλικ, είναι το ποσό που χρεώνεστε κάθε φορά που κάποιος χρήστης κάνει κλικ στην διαφήμισή σας. Δεν έχετε λόγο να φοβάστε υπέρμετρες χρεώσεις γιατί το CPC το ορίζουμε εμείς.

Τι είναι Μέγιστο CPC;
Μέγιστο CPC είναι το υψηλότερο ποσό που είστε διατεθειμένοι να πληρώσετε για κάθε κλικ στην διαφήμισή σας.

Τι είναι το CPM;
CPM, cost per 1000 impressions, είναι το κόστος που έχει ο διαφημιζόμενος ανά χίλιες εμφανίσεις της διαφήμισής του.

Τι είναι το μέγιστο CPM;
Μέγιστο CPM είναι το υψηλότερο ποσό που είστε διατεθειμένοι να πληρώσετε για κάθε σύνολο 1000 εμφανίσεων της διαφήμισή σας.

Τι είναι το CTR;
CTR, click through rate, είναι τα clicks προς τον αριθμό των εμφανίσεων (impressions) της διαφήμισής σας.

“Αν κάποιος λοιπόν θέλει να σας εντυπωσιάσει λέγοντάς σας ότι ο αριθμός των εμφανίσεων της διαφήμισής σας είναι μεγάλος, μην βιαστείτε να ενθουσιαστείτε. Ρωτήστε τον για τον αριθμό των clicks που είχε η διαφήμισή σας και το CTR.”

adwords


Τι είναι το Conversion;
Conversion, ή αλλιώς μετατροπή, είναι η ενέργεια που εκτελεί ένας χρήστης στην ιστοσελίδα μας. Η ενέργεια αυτή δεν είναι ίδια για όλους. Σε ένα eshop μπορεί να είναι η ολοκλήρωση της αγοράς ενός προϊόντος. Σε κάποιο άλλο site μπορεί να είναι η εγγραφή στο newsletter. Επομένως το ποια ενέργεια θα μετρήσουμε σαν conversion το ορίζουμε εμείς!

Τι είναι το Conversion Rate;
Conversion Rate, ποσοστό μετατροπής, είναι το ποσοστό των επισκεπτών που ολοκληρώνουν την επιθυμητή ενέργεια. Αν για παράδειγμα, σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα ρούχων με 1000 επισκέπτες την ημέρα, αγοράσουν οι 20, τότε το conversion rate είναι 2%.

Τι είναι το Quality Score;
Quality Score, δείκτης ποιότητας, είναι το πόσο ποιοτικές είναι οι διαφημίσεις μας σε συνδυασμό με τις λέξεις κλειδιά που έχουμε χρησιμοποιήσει και την σελίδα προορισμού που στέλνουμε τον χρήστη. Σε μια κλίμακα 1-10, όσο μεγαλύτερο είναι το quality score τόσο περισσότερο μπορούμε να κερδίσουμε υψηλότερη θέση για τη διαφήμισή μας αλλά και χαμηλότερο CPC!

Εν κατακλείδι, μία διαφήμιση στο AdWords απαιτεί συνδυασμό γνώσεων και εμπειρίας, για να μπορέσει να αποδώσει τα μέγιστα οφέλη στον διαφημιζόμενο.