Google Ads

Η υπηρεσία Google Ads της Google είναι ένα έξυπνο «μέσο» για να προσεγγίσετε νέους πελάτες και να αναπτύξετε την επιχείρησή σας. Η σημαντική διαφορά με άλλους τρόπους διαφήμισης είναι πως η συγκεκριμένη διαφήμιση είναι στοχευμένη.

Στοχευμένη σημαίνει πως η διαφήμισή μας εμφανίζεται μόνο όταν κάποιος χρήστης ψάχνει με λέξεις-κλειδιά που έχουμε επιλέξει. Επίσης, η χρέωση προκύπτει μόνο όταν κλικάρει ο χρήστης στην διαφήμισή μας και όχι όταν απλώς εμφανιστεί στα αποτελέσματά του.

Πώς λειτουργεί η διαφήμιση Google Ads συνοπτικά;
1) Δημιουργούμε το κοινό στο οποίο θέλουμε να απευθυνθούμε.
2) Ορίζουμε τις λέξεις-κλειδιά που θα στοχεύσουμε.
3) Δημιουργούμε τις αντίστοιχες διαφημίσεις με κείμενο.

To Google Ads θυμίζει τον τρόπο που λειτουργεί ένα Χρηματιστήριο και στο Χρηματιστήριο κερδίζουν λίγοι, αρκεί να έχουν τη σωστή ενημέρωση, την εμπειρία και το σωστό timing.

Ας δούμε μερικές από τις παραμέτρους που επηρεάζουν την αποτελεσματικότητα της διαφήμισής μας:

Key-words;
Key-words είναι οι λέξεις που περιγράφουν το προϊόν ή την υπηρεσία σας.
Στην Artmaker επιλέγουμε προσεκτικά τα keywords και προτιμούμε οι λέξεις να μην είναι γενικές αλλά σχετικές με το προϊόν ή την υπηρεσία σας, έτσι ώστε οι διαφημίσεις να είναι πιο στοχευμένες με σκοπό να προσεγγίζουμε ανθρώπους που πραγματικά ενδιαφέρονται να αγοράσουν αυτό που προσφέρετε. Με αυτόν τον τρόπο πετυχαίνουμε ένα καλό CTR και Conversion Rate.

Τι έννοια έχουν τα impressions στην διαφήμισή μας;
Impressions είναι η εμφάνιση της διαφήμισής σας κάθε φορά που ένας χρήστης θα αναζητήσει ένα keyword ή αλλιώς μια λέξη κλειδί που εσείς έχετε ορίσει.

Τι είναι το CPC;
CPC ή κόστος ανά κλικ, είναι το ποσό που χρεώνεστε κάθε φορά που κάποιος χρήστης κάνει κλικ στην διαφήμισή σας. Δεν έχετε λόγο να φοβάστε υπέρμετρες χρεώσεις γιατί στο CPC ορίζουμε μία μέγιστη τιμή.

CPM τι ακριβώς σημαίνει;
CPM, cost per 1000 impressions, είναι το κόστος που έχει ο διαφημιζόμενος ανά χίλιες εμφανίσεις της διαφήμισής του.

Τι είναι το CTR;
CTR, click through rate, είναι τα clicks προς τον αριθμό των εμφανίσεων (impressions) της διαφήμισής σας.

“Αν κάποιος λοιπόν θέλει να σας εντυπωσιάσει λέγοντάς σας ότι ο αριθμός των εμφανίσεων της διαφήμισής σας είναι μεγάλος, μην βιαστείτε να ενθουσιαστείτε. Ρωτήστε τον για τον αριθμό των clicks που είχε η διαφήμισή σας και το CTR.”

adwords


Τι είναι ακριβώς το Conversion;
Conversion, ή αλλιώς μετατροπή, είναι η ενέργεια που εκτελεί ένας χρήστης στην ιστοσελίδα μας. Η ενέργεια αυτή δεν είναι ίδια για όλους. Σε ένα eshop μπορεί να είναι η ολοκλήρωση της αγοράς ενός προϊόντος. Σε κάποιο άλλο site μπορεί να είναι η εγγραφή στο newsletter. Επομένως το ποια ενέργεια θα μετρήσουμε σαν conversion το ορίζουμε εμείς.

Τι είναι το Conversion Rate;
Conversion Rate, ποσοστό μετατροπής, είναι το ποσοστό των επισκεπτών που ολοκληρώνουν την επιθυμητή ενέργεια. Αν για παράδειγμα, σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα ρούχων με 1000 επισκέπτες την ημέρα, αγοράσουν οι 20, τότε το conversion rate είναι 2%.

Το Quality Score τι σημαίνει;
Quality Score, δείκτης ποιότητας, είναι το πόσο ποιοτικές είναι οι διαφημίσεις μας σε συνδυασμό με τις λέξεις κλειδιά που έχουμε χρησιμοποιήσει και την σελίδα προορισμού που στέλνουμε τον χρήστη. Σε μια κλίμακα 1-10, όσο μεγαλύτερο είναι το quality score τόσο περισσότερο μπορούμε να κερδίσουμε υψηλότερη θέση για τη διαφήμισή μας αλλά και χαμηλότερο CPC!

Εν κατακλείδι, μία διαφήμιση στο Google Ads απαιτεί συνδυασμό γνώσεων και εμπειρίας, για να μπορέσει να αποδώσει τα μέγιστα οφέλη στον διαφημιζόμενο.

Αν θέλετε να μάθετε περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να μας στείλετε email στο info@artmaker.gr ή να μας καλέσετε στο τηλέφωνο 210 90.11.530 για να σας προτείνουμε την ιδανική λύση για την δική σας επιχείρηση.