mytika-gia-ena-petyximeno-eshop

4 Μυστικά για την επιτυχία ενός Ηλεκτρονικού Καταστήματος

Η αλήθεια είναι ότι σήμερα παντού υπάρχουν συμβουλές για να φτιάξει κανείς ένα σωστό ηλεκτρονικό κατάστημα. Ακόμη και με μια απλή αναζήτηση στη Google θα βρείτε πολλά σχετικά άρθρα και αμέτρητες πηγές για να πάρετε συμβουλές που αφορούν στην κατασκευή και την τελειοποίηση ενός Eshop.

Παρ' όλα αυτά, πολλές από αυτές τις πληροφορίες αφενός μεν δεν περιέχουν τις βασικές οδηγίες που είναι απαραίτητες για την επιτυχία του eshop και αφετέρου δεν μπορούν να εφαρμοστούν από άτομα που δεν έχουν αρκετή εμπειρία στον σχεδιασμό ηλεκτρονικών καταστημάτων.

Παρακάτω σας παραθέτουμε τέσσερις βασικούς κανόνες οι οποίοι αποτελούν τα μυστικά για την κατασκευή ενός επιτυχημένου eshop:

1) Κατασκευή eshop με κριτήριο την εύκολη και αποτελεσματική περιήγηση.
Ο στόχος του ηλεκτρονικού καταστήματος είναι μόλις μπει ο επισκέπτης, να βρει άμεσα και μόνο με λίγα κλικ την υπηρεσία ή το προϊόν το οποίο αναζητούσε. Ένα καλοσχεδιασμένο menu και η αναζήτηση με κατάλληλα φίλτρα θα βοηθούσε πάρα πολύ τον μελλοντικό πελάτη για να οδηγηθεί κατευθείαν στο στόχο του. Γενικά, η ιστοσελίδα του ηλεκτρονικού καταστήματος πρέπει να περιέχει όσο το δυνατό περισσότερες πληροφορίες που όμως θα είναι εύκολα προσβάσιμες στον πελάτη.

2) Δημιουργία εμπιστοσύνης με τον πελάτη.
Η εμπιστοσύνη είναι το πιο σημαντικό κομμάτι στην αγορά μέσω eshop. Αν ένα κατάστημα εμπνέει εμπιστοσύνη, γίνεται πιο γνωστό και προτιμάται περισσότερο από τους επισκέπτες. Οπότε, πρέπει να δίνει ξεκάθαρες απαντήσεις σε συγκεκριμένες ερωτήσεις που θα έχει κάθε πελάτης.
Για παράδειγμα:
α) Ποιοί είναι οι όροι χρήσης του διαδικτυακού καταστήματος;
β) Πού βρίσκεται το φυσικό κατάστημα;
γ) Υπάρχει κάποιο τηλέφωνο για επικοινωνία;
δ) Ποια είναι η πολιτική των επιστροφών;
ε) Πώς εξασφαλίζεται η ασφάλεια των συναλλαγών;
ζ) Τα προϊόντα έχουν κάποιας μορφής εγγύηση;

Βέβαια, δεν είναι πολύ πιθανό να χρησιμοποιήσει κάποιος επισκέπτης όλες αυτές τις πληροφορίες, αλλά η ύπαρξή τους δείχνει πόσο έμπιστο είναι το ηλεκτρονικό κατάστημα.

3) Η κατασκευή του eshop πρέπει να είναι κατάλληλη για όλες τις συσκευές νέας τεχνολογίας.
Σήμερα, που σχεδόν όλοι χρησιμοποιούν το κινητό τους τηλέφωνο για να αναζητήσουν στο internet προϊόντα ή υπηρεσίες θα κατασκευάζατε ένα eshop που δεν θα λειτουργούσε άψογα σε ένα smartphone;
Σίγουρα όχι!
Επομένως κάθε σωστός επιχειρηματίας πρέπει να λαμβάνει σοβαρά υπόψη του, πόσο απαραίτητος είναι ο responsive σχεδιασμός και για αυτό πρέπει η παρουσίαση των προϊόντων να γίνεται τέλεια σε smartphones ή tablets.

4) Εύκολη διαχείριση
Σκεφτείτε ότι, παρόλο που στο ξεκίνημα του διαδικτυακού σας καταστήματος μπορεί να έχετε λίγες δεκάδες προϊόντα, μέσα σε λίγες εβδομάδες ενδεχομένως να έχετε μερικές εκαντοτάδες προϊόντα!
Επομένως το σύστημα διαχείρισης, πρέπει να σας δίνει τις δυνατότητες για:
α) Εύκολη εισαγωγή νέων προϊόντων.
β) Αυτοματοποιημένη διαχείριση παραγγελιών και αποστολών.
γ) Γρήγορη αλλαγή τιμών σε μία ή περισσότερες κατηγορίες προϊόντων.
δ) Αυτοματοποιημένες ενημερώσεις πελάτη και ιδιοκτήτη.

Αν έχετε όλα τα παραπάνω αφενός θα χρειάζεστε πολύ λιγότερο χρόνο για την διαχείριση του site σας, αφετέρου το eshop σας θα είναι πάντα ενημερωμένο με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την εικόνα της επιχείρησής σας προς τους επισκέπτες.